Piet schreef:Hier staat er een.
€ 575.00 per fles
Only one bottle left!
Highland Park 15 yrs old Earl Magnus
Beetje belachlijke prijs van meneer Verhaar
Heeft deze HP waarschijnlijk ingekocht voor ca. €30,00-€40,00

Piet schreef:Hier staat er een.
€ 575.00 per fles
Only one bottle left!
Japie Krekel schreef:Piet schreef:Hier staat er een.
€ 575.00 per fles
Only one bottle left!
Beetje belachlijke prijs van meneer Verhaar![]()

I_SPEY schreef:
Hoi Marcel,
Bij de Koning kost deze maar 375,- euro![]()
Alles goed verder?
René

Japie Krekel schreef:En dan te bedenken dat ik 2 flessen heb staan voor €59,00 per stuk. Onze slijters zijn "goed" bezig.

Japie Krekel schreef:Piet schreef:Hier staat er een.
€ 575.00 per fles
Only one bottle left!
Beetje belachlijke prijs van meneer Verhaar![]()
whiskysite schreef:Even inhakend op het verhaal van Japie Krekel! Er zijn ook slijters die verzamelingen opkopen. Dit doen wij ook... en dan wordt er een hogere prijs betaald voor een fles zoals deze HP. En zal ook de prijs in de winkel op website hoger zijn... Ook wij hebben deze release verkocht voor 59 euro, nu vragen wij ook 379 euro... dit blijkt op dit moment de waarde te zijn van deze fles!
Dus het woord opgelicht vind ik dan ook niet op zijn plaats!
Geen wettelijke overtreding, maar toch......Johan Brugge schreef:En aan de andere kant heb ik soms de indruk dat er handelaars (of distilleerderijen) zijn die een beperkte voorraad van bepaalde bottelingen achter de hand houden om die een paar jaar later aan sterk verhoogde prijzen trachten te verkopen.

whiskysite schreef:Er zijn ook slijters die verzamelingen opkopen. Dit doen wij ook... en dan wordt er een hogere prijs betaald voor een fles zoals deze HP. En zal ook de prijs in de winkel op website hoger zijn... Ook wij hebben deze release verkocht voor 59 euro, nu vragen wij ook 379 euro... dit blijkt op dit moment de waarde te zijn van deze fles!
johan brugge schreef:En aan de andere kant heb ik soms de indruk dat er handelaars (of distilleerderijen) zijn die een beperkte voorraad van bepaalde bottelingen achter de hand houden om die een paar jaar later aan sterk verhoogde prijzen trachten te verkopen.
JayDie schreef:Hopend dat die bubbel een keer knapt en die niet-whisky-drinkers, maar pure-handelaren, blijven zitten met hun gouden Godendrank![]()

Japie Krekel schreef:Wat men privé doet zoals whisky kopen, verhandelen, speculeren, ebay en dergelijke heb ik totaal geen moeite mee. Men moet doen wat men niet laten kan.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten