*Vooraankondiging* Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 3!!

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

*Vooraankondiging* Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 3!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 20 Jan 2021, 22:47

Hallo allemaal,

Met veel plezier kan ik melden dat de line up voor het Thuisfestival editie 3 al rond is! Doordat de inschrijving voor editie 2 zo snel vol zat, en er daarna veel interesse en vraag was naar editie 3, heb ik besloten om eerder te beginnen met het organiseren van ronde 3. Daardoor zal er wat minder tijd zitten tussen editie 2 en 3, dan tussen editie 1 en 2. Het is wederom een fantastische line up geworden! Samen met 6 collega leden hebben we weer 7 bijzondere, mooie of interessante flessen beschikbaar gesteld voor het Thuisfestival. Wie de inbrengers zijn, blijft nog even gissen voor jullie :lekker

De setprijs. kan ik alvast bekend maken. Deze is uitgekomen op €32,18 exclusief verzendkosten. Precies tussen editie 1 en 2 in dus :goedgedaan

Achter de schermen zijn we samen een geschikte datum aan het zoeken, zodat alle inbrengers zelf ook kunnen deelnemen. Kijkrichting is ergens tussen half april en begin mei, een goeie maand na editie 2. Zodra de definitieve datum bekend is zal ik deze hier tijdig bekend maken aangeven wanneer de inschrijving open gaat! Hier nu dus nog niet vol enthousiasme gaan inschrijven dus :bigsmile

Er zijn ditmaal wel weer 28 plaatsen te vullen (bij editie 2 waren dit er 27).

Groeten,
De organisatie :hoedaf
15 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: *Vooraankondiging* Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 3!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 22 Jan 2021, 18:14

Safe the date:

De datum is ook bekend. Het is zaterdag 17 april geworden!

En als we dan toch bezig zijn.....
Zondagavond 24 januari om 20:00u start al de inschrijving voor het Thuisfestival ronde 3! Dus ook al zullen jullie dan nog wel even geduld moeten hebben, je kan er wel vast naar uitkijken :bigsmile
De inschrijving vind je dan net als de eerste 2 inschrijvingen weer hier: Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 3! 17-04-2021
9 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten