*Inzendingen* gezocht voor HWF Thuisfestival editie 4!

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Inzendingen gezocht voor HWF Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Apr 2021, 14:16

Uiteindelijk is het een leuk en soms ingewikkeld proces om een mooie line up rond te krijgen. Enerzijds ben ik afhankelijk van wat er beschikbaar wordt gesteld en wil ik niet te kieskeurig of ondankbaar overkomen, anderzijds is het natuurlijk wel de bedoeling dat er een mooie line up komt te staan met de nodige afwisseling en voor ieder wat wils :)

Bij het organiseren van het eerste Thuisfestival was inderdaad het uitgangspunt een gemiddelde van +/- €150, incl. het versampelen en vzk. Een mooi uitgangspunt waar je de nodige kwaliteit voor aanschaft zonder al te veel extra te betalen voor zaken als schaarste of flinke marketing jibberjabber. Dat uitgangspunt staat nog steeds omdat het in de regel goed werkt, maar het is natuurlijk geen geschreven regel. Als iemand een klapper in kan brengen voor €100 inclusief en het past in de line up dan ga ik dat zeker niet uit de weg :) maar als de line up erom vraagt en/of het budget het toelaat, kan er ook een keer wat gekker worden gedaan. Maar het mag logisch zijn dat dit niet de plek is om een fles te flippen voor bedragen ruim boven aanschaf :lol:

Uiteindelijk zijn de belangrijkste uitgangspunten:
- een donders gezellig avondje
- elkaar makkelijker kunnen ontmoeten ondanks grote spreiding in het land. Digitaal en interactief met beeld is een leuke manier om ‘makkelijk’ contact te houden.
- een collectief festival door steeds wisselende leden flessen in te laten brengen. Daardoor ist een festival voor én door iedereen.
- veel kwaliteit.
- toegankelijk voor iedereen en daarmee ook een toegankelijk prijskaartje.

Uiteindelijk is het voordeel bij een duurdere fles wel dat je die kosten ook direct met z’n 35en deelt, waardoor de impact op de prijs per set te overzien zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik de kosten zo laag mogelijk probeer te houden.

De eerste 2 festivals hadden als voordeel dat er o.a. nog een behoorlijke voorraad gratis verzenddozen beschikbaar waren, evenals verpakkingsmateriaal. Voor editie 3 & 4 moet ik daar iets meer voor aanschaffen.

Editie 4 wordt wel wat duurder (maar nog steeds ruim onder de €40) dan de eerste 3 edities maar dan staat er wel een héle dikke line up tegenover :yes
14 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2480
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Inzendingen gezocht voor HWF Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 16 Apr 2021, 17:38

Cask1988 schreef:....... Dat uitgangspunt staat nog steeds omdat het in de regel goed werkt, maar het is natuurlijk geen geschreven regel. Als iemand een klapper in kan brengen voor €100 inclusief en het past in de line up dan ga ik dat zeker niet uit de weg :)


Gezien de voorgaande edities zal dit niet mee vallen :bigsmile
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Inzendingen gezocht voor HWF Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Apr 2021, 19:35

Maar hier gaat een slotje op want de line up voor editie 4 is ROND :bigsmile

Ronde 4 zal u mede mogelijk gemaakt gaan worden door, in willekeurige volgorde:
Oogadal
Henri
Fat Bastard!
MikerG
Rolfvandersteen
Defeatless
Cask1988

Na de tasting morgen ga ik eerst een datum prikken met de inzenders en daarna volgt weer de inschrijving! (Uiteraard doe ik weer een vooraankondiging zodat iedereen genoeg kans heeft om zich er voor in te schrijven!
9 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast