Bottelaar Chapter 7

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
bodevami
Senior
Senior
Berichten: 389
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor bodevami » 14 Mar 2024, 07:52

Goedemorgen allemaal,

Voor het 10 jarige bestaan van de whiskyclub BWWZ in Zwolle organiseren wij dit jaar proeverijen in het teken van het jaar 2014.
De club is opgericht op 20-01-2014 en onze eerste 2 proeverijen gingen over gedistilleerd en gebotteld in 2014.
De volgende proeverij, op vrijdag 14 juni, willen we een diepteproeverij doen van de bottelaar Chapter 7 omdat....deze bottelaar ook in 2014 begonnen is.

Kan iemand mij hier toevallig iets meer over vertellen of kent iemand een ambassadeur/importeur van dit merk in Nederland waar ik eventueel mee in contact kan worden gebracht?
Hiervoor heb ik vorige week de bottelaar zelf al gemaild, maar tot zover nog geen reactie dus ik dacht, misschien weet er iemand op het forum hier iets meer van.

Tevens zijn we op zoek naar 7 flessen van deze bottelaar voor onze proeverij.
Mocht iemand nog een goede tip hebben, ook dan hoor ik het graag!

Groetjes Michael
0 x

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1627
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 14 Mar 2024, 09:37

Ik heb alleen een wat oudere North British van deze bottelaar geproefd en die was prima. Als je naar flessen op zoek mocht zijn: whiskysite/Druiventuin in Leiden heeft er een heel aantal staan en bovendien zijn independents daar deze maand 15% in de aanbieding.

https://www.whiskysite.nl/nl/independen ... chapter-7/
0 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2480
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 14 Mar 2024, 10:16

Forumlid Olivier (Segers) heeft er behoorlijk wat van in zijn collectie (gehad).
Ik weet dat hij wel fan is van deze bottelaar dus mogelijk kan hij je wat meer info geven.
0 x
Afbeelding

polley82
Senior
Senior
Berichten: 483
Lid geworden op: 11 Feb 2018, 12:07

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor polley82 » 14 Mar 2024, 16:44

bodevami schreef:Goedemorgen allemaal,

Voor het 10 jarige bestaan van de whiskyclub BWWZ in Zwolle organiseren wij dit jaar proeverijen in het teken van het jaar 2014.
De club is opgericht op 20-01-2014 en onze eerste 2 proeverijen gingen over gedistilleerd en gebotteld in 2014.
De volgende proeverij, op vrijdag 14 juni, willen we een diepteproeverij doen van de bottelaar Chapter 7 omdat....deze bottelaar ook in 2014 begonnen is.

Kan iemand mij hier toevallig iets meer over vertellen of kent iemand een ambassadeur/importeur van dit merk in Nederland waar ik eventueel mee in contact kan worden gebracht?
Hiervoor heb ik vorige week de bottelaar zelf al gemaild, maar tot zover nog geen reactie dus ik dacht, misschien weet er iemand op het forum hier iets meer van.

Tevens zijn we op zoek naar 7 flessen van deze bottelaar voor onze proeverij.
Mocht iemand nog een goede tip hebben, ook dan hoor ik het graag!

Groetjes Michael


Het is van hogshead import. Toon de eigenaar ervan is een super aardig gast en is echt op en top liefhebber. Denk dat je graag wil helpen. https://hogshead-imports.nl/
1 x

bodevami
Senior
Senior
Berichten: 389
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor bodevami » 14 Mar 2024, 17:34

Super, dankjewel! Is dat dezelfde importeur van de volgende flessen? Bottelen leuke whisky's in ieder geval!
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/235483/north-british-1991-hhd

Ik ga met hem contact opnemen en kijken wat hij voor ons kan betekenen.
1 x

polley82
Senior
Senior
Berichten: 483
Lid geworden op: 11 Feb 2018, 12:07

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor polley82 » 14 Mar 2024, 18:44

bodevami schreef:Super, dankjewel! Is dat dezelfde importeur van de volgende flessen? Bottelen leuke whisky's in ieder geval!
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/235483/north-british-1991-hhd

Ik ga met hem contact opnemen en kijken wat hij voor ons kan betekenen.


Yes dat zijn zijn eigen flessen! Erg smaakvol
0 x


Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten