Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Nog meer mensen met afkick-verschijnselen? Een avond geen voetbal, en morgen óók niet 
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

JacobaEd schreef:Kent iemand van jullie Jock Shaw, hij is keeper of the quaich.
Persoonlijk niet, maar ik weet wel dat op dit forum actief is geweest. Ik hoop dat anderen je kunnen helpen

0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:JacobaEd schreef:Kent iemand van jullie Jock Shaw, hij is keeper of the quaich.
Persoonlijk niet, maar ik weet wel dat op dit forum actief is geweest. Ik hoop dat anderen je kunnen helpen
ik heb morgen een gesprek met hem, bij van Welie in Gouda
1 x
- defeatless
- Moderator

Toffe vent. Regelmatig in Wageningen te vinden omdat hij voor Bresser en Timmer werkt. Hij komt uit een familie van blenders en weet waar hij over praat.
Leuke anekdotes en altijd een mooi verhaal.
Hij is ook een goede verkoper, dus dat moet je ook een beetje in je achterhoofd houden!
Leuke anekdotes en altijd een mooi verhaal.
Hij is ook een goede verkoper, dus dat moet je ook een beetje in je achterhoofd houden!
0 x
Hij was toendertijd ook in musselkanaal bij de Kilchoman tour/tasting.. vriendelijke vent!
0 x
Dre schreef:Nog meer mensen met afkick-verschijnselen? Een avond geen voetbal, en morgen óók niet
Jup, geen idee wat ik moest gaan doen. Ben maar biertjes en daarna drammetjes gaan drinken in de tuin. Het is zo weer zaterdag
.
2 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Het lijkt toch een Brexit te worden... Het effect van de koersval is volgens sommige media ongekend groot, ca 6%. Maar wat mij betreft is de val niet groot genoeg om nu ineens aan de andere kant van de plas te gaan bestellen.
Ik ben wel benieuwd wat de ontwikkeling zal zijn. Het kan ook betekenen dat de nieuwe bottelingen die we hier kunnen kopen, goedkoper worden.
Wat denken jullie?
Ik ben wel benieuwd wat de ontwikkeling zal zijn. Het kan ook betekenen dat de nieuwe bottelingen die we hier kunnen kopen, goedkoper worden.
Wat denken jullie?
0 x
caskstrength schreef:Ik ben wel benieuwd wat de ontwikkeling zal zijn. Het kan ook betekenen dat de nieuwe bottelingen die we hier kunnen kopen, goedkoper worden.
Wat denken jullie?
Ik denk niet dat de nieuwe bottelingen goedkoper worden, ik verwacht eerder duurder, want er komen straks natuurlijk weer extra kosten bij voor de export /import van flesjes.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:Het lijkt toch een Brexit te worden... Het effect van de koersval is volgens sommige media ongekend groot, ca 6%. Maar wat mij betreft is de val niet groot genoeg om nu ineens aan de andere kant van de plas te gaan bestellen.
Wat denken jullie?
De pond crasht idd, maar ik verwacht (helaas) dat de prijs van whisky alleen meer zal stijgen. Brexit kan wel eens de trigger zijn van nieuwe gigantische crisis... 2008 int kwadraat
0 x
En dan natuurlijk de Schotten die al een tijdje roepen dat ze niet uit de EU willen en desnoods nu weer een nieuw referendum willen om uit Groot Brittanie te strappen en in de EU te blijven (wat natuurlijk simpeler klinkt dan gedaan is). Kortom "no fun for anyone"... 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
caskstrength schreef:Het lijkt toch een Brexit te worden... Het effect van de koersval is volgens sommige media ongekend groot, ca 6%. Maar wat mij betreft is de val niet groot genoeg om nu ineens aan de andere kant van de plas te gaan bestellen.
Wat denken jullie?
Whisky is de afgelopen tijd sowieso al een stuk duurder geworden, daar was nog niet eens een Brexit voor nodig. Ik ben erg benieuwd wat nu écht de consequenties gaan zijn.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

MBC schreef:En dan natuurlijk de Schotten die al een tijdje roepen dat ze niet uit de EU willen en desnoods nu weer een nieuw referendum willen om uit Groot Brittanie te strappen en in de EU te blijven (wat natuurlijk simpeler klinkt dan gedaan is). Kortom "no fun for anyone"...
Ik verwacht eerder dat andere landen gaan volgen... Binnen dit en 2jaar bestaat de euro niet meer volgens mij.
0 x
Misschien is die brexit wel goed voor mijn vakantie in eind juli / begin augustus. Ik hoop dat ze een beetje goed uit de onderhandelingen komen, het zooitje uit Brussel kennende zullen de consequenties niet mals zijn. Ik ben bang voor de gevolgen op langere termijn. 

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Als ik het goed begrijp zijn de consequenties vwb het vrije verkeer van goederen pas effectief als de "scheiding" volbracht is, dat duurt nog even. Dus hogere kosten voor verzending zullen hopelijk voorlopig niet ontstaan. Daarom verwacht ik dat de import voor ons goedkoper gaat worden, en dat berekenen importeurs en slijters hopelijk door in hun prijzen.
Ik geloof er helemaal niets van dat de euro over een paar jaar niet meer bestaat. De meest eurosceptische landen hebben namelijk nu al geen euro. Nederland is wellicht nog het enige land met de euro dat ik een vertrekreferendum zou zien organiseren. Maar juist een land dat van de handel leeft zou wel erg dom zijn om uit de EU te stappen...
Ik geloof er helemaal niets van dat de euro over een paar jaar niet meer bestaat. De meest eurosceptische landen hebben namelijk nu al geen euro. Nederland is wellicht nog het enige land met de euro dat ik een vertrekreferendum zou zien organiseren. Maar juist een land dat van de handel leeft zou wel erg dom zijn om uit de EU te stappen...
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”